' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Like silence.


dress/sh, jasket/Only, bag/House
photo by Marta

Z pewnością da się łatwo zauważyć, ze lubię sukienki. Proste, rozkloszowane, kolorowe, monochromatyczne. Bardzo różne. Niestety pogoda nie sprzyjała i nie udało mi się zaprezentować całego uroku modelu z tego posta. Z powodu zimna dorzuciłam do niej czarną, skórzaną kurtkę i przez to przełamałam jej elegancki styl co równie mi się podoba. A Wy co sądzicie?

16 komentarzy:

  1. Super, dziewczęcy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka!

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uwielbiam sukienki !
    Twoja jest przepiękna !
    bardzo udana stylizacja !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja, bardzo podoba mi się kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładnie :) sukienka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kurtka, aż Ci jej zazdroszczę... Sukienka ma ładny, prosty i kobiecy krój, pasuje Ci i dodaje wiosennej świeżości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super, ładnie Ci w takich brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest przepiekna <3 wygladasz naprawde ladnie, piekna z ciebie dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam sukienki, pogoda dopisuje to trzeba nosić :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. no nie mów mi proszę, że ta piękna kurteczka jest z sh :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kurtka, sukienka :)
      Kurtka jest od Only :)

      Usuń
  13. idealna kolorystyka! I dla mnie zestaw perfekcyjny! Sukienki i torebki zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)