' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

S.M.C.S.- czyli Super Mega Czerwone Spodenki


photos by Ola A. 
shorts/essentials, shirt/sh, belt/sh, shoes/my mom's

Tytuł posta wymyślił mój chłopak, bo kompletnie nie miałam pojęcia jaki wybrać. Spodenki są rzeczywiście mega.
Mega wygodne. Mega stylowe. Mega czerwone. Ostatnio moje ulubione. Mega, nawet nie wiem czy to słowo istnieje, ale całkowicie oddaje pozytywną opinię o ubraniu.

Natomiast na opisanie zdjęć słowo mega nie wystarczy. Ola po prostu mnie zadziwia. Kiedy po ostatnim poście tutaj, myślałam że już genialniejszego efektu nie da się osiągnąć, pojawiają się kolejne zdjęcia i teraz to one są najlepsze. Ciekawe czy będzie tak za każdym razem.

Wracając do zestawu, przyszło mi na myśl, że mam skłonność do łączenia tej koszuli z czerwienią. Tak ja tu. Rzeczywiście bardzo do siebie pasują. 

Pozdrawiam :)


16 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)
    a do tego pod strażą, w czerwień się wpasowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia autorstwa Oli są zawsze genialne ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dzieki, ale ja zawsze powtarzam, ze jak modelka dobra to i zdjecia ladne wyjda :D

      Usuń
    2. jak fotograf dobry to i zdjęcia ładne wyjdą :)

      Usuń
  3. Naprawdę cudne spodenki, ale mi bardziej podobają się Twoje sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super mega czerwone spodenki i super mega kraciasta koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe foty :)
    no i spodenki rządzą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz;) :P

    p.s obcięłaś grzywkę ? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i zestaw też cudny, zwłaszcza szorty;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny zestawik, świetnie w nim wyglądasz :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)